Friday, February 22, 2008

After The Rain, The Sun.

Habo ko na daw mag-English ta feeling ko, may ma-edit na lang bigla kan sinurat ko. Kaya ngunyan, Bicol na nguna ako. Pag nahale na ang paranoia ko sa pag-edit na yan, saka na lang ako utro masurat ki English. Kaya Bicol tapos Tagalog na nguna akemba. Maray na iyan. Sigurado. Chakahon man nindo, wa ako ker.

Anyway, pagkatapos ki pirang aldaw na pag-uran, ngunyan, nagsakat na an aldaw. Kun kan enot may nagrereklamo ta pirmi sinda dumog ta dahil sa uran na naging baha after a long long while, ngunyan, pag may nadangog akong nagrereklamo ta mainit na, ipapangadyi kong mawara an ballpen ninda. Ballpen na sana ngaya ta baad pati ako magreklamo man.

Pero, iyo na ini an tigtataram na wara kakuntentuhan an tawo. Owel. Pero mas muya ko man giraray an init kaysa lipot ta pag malipot, bako ako komportable. Pag mainit, aw... Maray an buhay. Maski pamaypay, puwede na. Di ka pa masuon-suon ki bado.

O niya. Ta nagsakat na an saldang ngunyan. Magsuruspaghetti na kamo ta iyo na ini! Summer na.

By the way, nakakua akong bareta na kan paglabto nina

1 comment:

Anonymous said...

haaay slamat n sna ta mainit na!!! kaloka to d highest level tlaga ito na heavy rains, lalo n kng saro ka duman sa nagralamutaw sa baha from here sa ofis psiring gaizano pra lng mkskay jeep. documented pa pti ta nkua png mg buro video and may nka bitis lang pati, tas su saro dyan mala beach umbrella mn nani kuta su payong sa kdakulaan luho man lolz! nget hu?!